markjorike.reismee.nl

raften en mountainbiken in San Gil

hoi allemaal,

gisteren zijn we gaan mountainbiken, zouden om 12uur gaan maar hoorden van hostel eigenaar dat de gids twintig minuten later zou zijn, uiteindelijk gingen we pas om 13.30u naar de fietshandel (blijkbaar iets typisch colombiaans. en pas aardig bij ons!) daar moest nog van alles aan de fietsen gebeuren! zadels omhoog en de remmen moesten worden na gekeken! de gids bleek de fietsenmaker te zijn! deze man zit in de eerste divisie van mountainbiken, ok dan! begonnen vol goede moed aan de tocht maar het begin was al enorm steil en we moesten meteen gaan lopen met de fiets aan de hand. gelukkig duurde dit maar ongeveer 5km en daarna alleen maar steil naar beneden en egaal (nederland stijl!). het was een super mooie tocht met mooie uitzichten en een leuke gids, die ons veel van de omgeving liet zien. vermoeiend maar zeer geslaagd! hadden wel een cervesa verdient, haha aan de colombia club biertjes.

vandaag hebben we een raft gedaan over de rustige rivier, Mark lag eerst te slapen en wist niet of hij mee ging maar na wat overhalen is hij mee gegaan, samen met 2 amerikanen en een engelse uit ons hostel! eerst werden alle risico's verteld en wat je moest doen als je uit de boot valt of eronder....of anders gezegd ze zorgende er niet voor dat de nerveusiteit minder werd! uiteindelijk was het een super vette raft, langs een prachtige omgeving en hebben we goed gepeddeld want we zijn alleen vrijwillig uit de boot gevallen!!!

daarna gegeten, want we hadden super veel trek! daarna boodschappen gedaan voor de avond, waar we moesten afdingen (dat moet bijna continue, op alles!) maar eten voor 1,5euro per persoon avondeten, ontbijt en lunch!!!

dat was ons avontuurlijke verhaal!

dikke kus van ons

en Maaike nog een keer gefeliciteerd!!!!

janneke

het lijkt me allemaal erg spannend hoor
hartstikke sportief!!!!
mieren lijken me erg klein om te eten
je moet vast een enorme hoeveelheid verorberen
om genoeg te krijgen na alle inspanning.
(scheelt , minder insekten waar
je last van hebt)
veel liefs vanuit veenendaal

Jiddo

Zozo sportief hoor. Je zou een x moeten fietsen naar ZO!
Klinkt heel vet allemaal. Inspanning leveren en dan ook nog kunnen genieten van omgeving.

Heerlijk om voor zo weinig geld te kunnen eten, dan zou je bijna niet durven om af te dingen. Maja da hoort tr bij he.

Well enjoy.

X