markjorike.reismee.nl

Villa Leyva en San Gil

hallo allemaal,

heeft even geduurd, maar daar zijn we weer!!! zijn nu in San Gil, zijn vandaag met de bus aangekomen na 4,5 uur!! kwamen vanuit Villa Leyva (een lief klein dorpje in de bergen) waar we in het huis zaten van een lief vrouwtje die Martha heet! we werden bij aankomst begroet met een kus een dikke knuffel! ze heeft de verdere dagen allemaal knuffels en kussen gegeven en zei de hele dag 'mi amor' tegen ons!!

mochten kiezen op welke kamer we wilden slapen, en we kozen voor de kamer met het 2persoons bed, hadden we dat maar niet gedaan want een uurtje later liep er een zwarte scorpioen op de grond, die Mark heldhaftig heeft door getrapt! hebben ook veel kakkerlakken door de wc moeten spoelen, maar met ongedierte is Jorike wat meer een held ;)

fijn was dat we elke dag om 5uur wakker werden omdat er een week lang feest was voor de virgin Carmen (Maria) en dat werd 's ochtends gevierd met vuurwerk, fijn!!!

Hebben een wandeling gemaakt door de bergen en onze nek verbrand!!! ook de Pozos Azules (blauwe meren) gezien! en hebben natuurlijk de wedstrijd gezien van gisteren en balen echt van hoe dit is gegaan, wat was het mooi geweest als NL had gewonnen!

zijn dus nu in San Gil, waar veel extreme sport wordt gedaan, gaan morgen mountainbiken door de bergen en overmorgen raften!!!

LATEN ZEKER EVEN WETEN HOE DIT ALLEMAAL IS GEGAAN!

BTW DE ANTIBIOTICA KUUR ZIT EROP, DUS PROOST MET EEN BIERTJE VANUIT SAN GIL! SORRY VAN DE HOOFDLETTERS MAAR SCHRIJF DIT VERHAAL VIA MOBIEL EN WIFI EN WEET NIET HOE IK HET UIT MOET ZETTEN!GAAN NU GEFRITUURDE VLIEGENDE MIEREN ETEN, DAT IS HIER EEN DELICATESSE!!! TOT DE VOLGENDE KEER!!!

Sanne

Helden ;)

marjan

ben heeel benieuwd hoe die gefrituurde vliegende mieren smaken... ben wel van de natuurprodukten ;-)

Zinnia

geef mij maar de plaatselijke delicatesse van hier bananenchips.

hoeveel maanden nog?

Zinnia

er mogen hier weer spinnen gekilld worden en hele dikke zit al een tijd naar mij te loeren allicht lang niet zo eng als een schorpioen

Maaike en Michel

Vanuit Sigirya, scri lanka, heel veel liefs.....
We hebben vandaag een rots beklommen en gaan morgen naar tempels in de rotsen.
Nu lekker eten in een resort voor mijn verjaardag.
Kus m en m

Sanne K

Pfff..gefrituurde vliegende mieren! Hmmm...lekker! Beter dan de gefrituurde bananenchips van hier! :)

Alles nog steeds naar wens daar neem ik aan!!

Have Fun!

x