markjorike.reismee.nl

weer een dagje Bogota

Hallo allemaal,

We zijn nog steeds Bogota en zijn inmiddels verhuist naar een ander hostel, dat andere hostel was een party hostel en niet echt bevordelijk voor onze nachtrust.

Zijn vanochtend vroeg naar een apotheek gegaan,omdat Jorikes voet nog steeds niet over was (blijft ondanks badje met zout en ontsmetten met jodium ontstoken).....Bij het zien van de voet kregen we een antibiotica kuur mee voor 5 dagen.

Zij gaan lopen naar een kabelbaan die ons bracht naar Monserrate (daar bovenop de berg), onderweg begon het keihard te regenen maar gelukkig is de regen hier anders dan in NL (hahahaha speciaal voor Sanne

Wink
net zoals in Thailand). Poncho uit de tas gepakt en doorgelopen, allebei op slippers (dan wordt het toch best wel koud).

In de kabelbaan naar boven voor het mooie uitzicht over de stad, laat nou net het hele uitzicht belemmerd zijn door een wolk, kwamen boven en konden NIKS zien!!!! Wat een misser, moesten erg lang in de rij staan om weer naar beneden te kunnen.

Hebben terug maar een taxi genomen naar het hostel en daar opgewarmd met sokken en warme schoenen (jaja Mark heeft zijn Timbalands aangetrokken) en gecheckt of de medicatie ok was, is een bekende antibiotica(ook in NL)en na een kop koffie naar de wijk ZonaRosa gegaan,dit is de wat duurdere en mooiere wijk van Bogota, hier bij een Pub gezeten.Mark aan het bier en Jorike aan fris en koffie (balen die antibiotica).

Onderweg terug in de taxi begon de antibiotica van Jorike te werken (blijkt een pittig paardenmiddel te zijn, nou ja als het maar helpt).

Hebben gekookt (we hebben hutspot gemaakt!!!!!!!) alleen dan zonder uien en met gehaktballetjes.

Het is hier erg regenachtig en behoorlijk fris, dus zijn blij dat we warme kleding bij ons hebben.

Gaan vanavond beetje chillen in hostel......Morgen is hier om 13.30uur de wedstrijd van NL en hebben er erg veel zin in.....

Tot de volgende keer!!!!!!

Dikke kus vooriedereen.

Jiddo

Wat fijn dat je in dit hostel kan chillen en niet uit wanhoop moet gaan puzzelen.
Succes met je teen Jo! Gelukkig ben je nog wel in staat om lkkr actief bezig te zijn. Tis denk maar goed dat je is ad koffie en fris moet, want hoe jij af en toe bier wegtikt ;).

Nou hoop dat jullie genoten hebben vd hutspot, heerlijk :). En geniet vooral van ned - uru want ze gaan voor de finale. Dan gaan hier alle remmen los.

Plezierigg

Sanne

Voel me vereerd dat ik in je stukje voorkom! maar is gewoon zo dat regen daar heeel erg anders voelt!

Hoop dat het snel beter gaat met je voet!

xxx

janneke

nou nou al veel meegemaakt jullie zijn pas 1 week weg
hoop de je teen gauw over is gisteren bij opa en oma geweest ze volgen jullie op een grote wereldkaart.
daar heeft oma ook de route opgetekend!
veel groetjes vanuit nederland

Maaike

Ola,
Jammer van de regen daar! Hier veel zonneschijn, hihhi.
Spannend he, het voetballen straks?? Hier is alles oke, morgen komen mama en sanne. Gaan we lekker eten, alvast voor mijn verjaardag en nog even shoppen. Kan alleen niet teveel geld uitgeven. Mijn auto heeft APK gehad en er moest een hoop aan gebeuren (zuuuuur...). Groetjes daar en veel liefs,
M en M de Man

JIddo

Oleeeeeee Finaleeeeeeeeee..

Slaap op de Kop.. Vandaar zo'n late reactie.

Btw 9 juli as geef ik housewarming. Bij deze zijn jullie uitgenodigd ;)!!

Grtzz

Kruutje

Heeeej!

Alles goed zo te lezen! Wel jammer dat jullie Amsterdam nu missen, heb gister met 70.000 malloten op het Museumplein gestaan :)) Geniaal!
Fijne trip door Colombia en als jullie uitgaan in de Zona Rosa van Medellin deze line onthouden voor de vrouwen met net iets te grote borsten: puedo tocar tus tetas falsas? Levert geniale foto's op ;-)

Veel plezier!!!

Jiddo

Sorry, kom net v de bubbles en loop naar huis. Moest eigenlijk direct aan Jo denken.
Denk ff kijken of jullie weer iets leuks / nieuws mee gemaakt hebben, maar helaas

Kijk uit naar jullie volgende verhaal.

X

Lausman

Hey Mark en Jorike!

Leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben in Colombia. Hebben jullie nog wat van de wedstrijd meegekregen? erg jammer allemaal :( Maar goed ik wens jullie allebei nog een leuke trip verder!

Groeten,

Lausman