markjorike.reismee.nl

Bogota Colombia

Hola allemaal,

Wat een feest dat Nederland gisteren de wedstijd heeft gewonnen, wij hebben vanuit Mexico erg meegeleefd en om 10uur ´s ochtend ons eerste biertje gedronken op de overwinning van Nederland, op naar dinsdag dan gaan we weer winnen.

Vanochtend vroeg vertrokken vanuit Mexico stad (om 5uur) en met een tussenstop in Costa Rica (hier heeft Mark nog een stukje van de wedstrijd Spanje kunnen kijken en was hier erg blij mee) aangekomen in Bogota. Hadden een hostel geregeld en met een taxi naar dit hostel vertrokken.

Daar aangekomen op de voordeur bel gedrukt en na twee keer bellen werd er open gedaan, er werd ons vervolgens medegedeeld dat het hostel gesloten was wegens problemen die de eigenaar had met andere mensen (weer een lekker vaag verhaal).

Konden gelukkig vanuit het hostel een ander hostel bellen en die hadden een kamer vrij. Met onze mega zware backpacks gaan lopen naar het andere hostel, twee bokken verder (en dat trekt veel bekijks).

Daar aangekomen, eerst een extreem blije Spanjaard gezien, die de dag van zijn leven had omdat Spanje had gewonnen, hebben we onze spullen op de kamer gedropt en ben ik gaan douchen (ik had namelijk al vier dagen mijn haar niet gewassen om mijn voet niet nat te maken.

Toen even de straat op gegaan en bij een klein bakkertje wat broodjes en drinken gehaald. Waren erg moe en zijn even een half uurtje gaan liggen, Mark heeft heerlijk kunnen slapen. Ik had echter erg veel last van de kroeg die naast onze kamer zit en keiharde muziek draait. Ben in de gezamelijke kamer gaan puzzelen.

Mark werd wakker van herrieschoppende Spanjaarden (die boven ons slapen, maar waarbij het lijkt alsof ze in onze kamer staan) en zij wat biertjes gaan halen verderop in de straat. Waar ons voor de deur van het hostel meteen drugs werd aangeboden........

Hebben even gekaart in de grote ruimte naast onze kamer, waar allemaal dronken amerikanen en duisters zitten. Zijn allebei erg moe maar kunnen door de herrie niet slapen (hahaha Mark noemt dit het echte backpacken).

Tot zo ver even onze belevingen in Bogota.

Gaan proberen te slapen met de keiharde muziek vanuit de kroeg naarst onze kamer en de dronken duisters en amerikanen die in de kamer zitten voor onze kamer!

Dikke kus voor iedereen..........Hoop dat met jullie alles goed gaat vinden het leuk om alle reacties te lezen van iedereen.

Sanne

Haha nou geniet van het 'ware' backpacken!!!
Merk wel dat je zeer moe bent lief zusje! want spelling gaat dan toch iets achteruit! Maar rest klinkt heel erg leuk... Heeeel veel plezier!

Maaike

Leuk he backpacken???!!!!!! Fijn dat het wel allemaal goed gaat, jammer van je teen(leuk he als je zus gaat trouwen en je loopt op nieuwe hogehakkenschoenen....).
Wij genieten van de tour de france. Ik vanuit huis en michel live vanaf de erasmusbrug. Van de week een beetje rommelen en dan vrijdag ook op vakantie!! Groetjes ook van Michel...

Sanne k

Puzzelen!! dat klinkt ouderwets koppeling plezier! hahaha..leek om jullie verhalen te lezen!