markjorike.reismee.nl

Mexico City

We zijn naar Mexico gekomen, met zijn gitaar muziek en zijn romantiek, Mexico Mexiiiiiiiiicooooooo!!!!!!!

Hallo allemaal, daar zijn we weer en zijn gisteren avond hier aangekomen. Zijn gisteren ochtend vroeg vertrokken vanuit Londen (waar we natuurlijk weer 1,5 uur onderweg waren naar het vliegveld). Hebben 11uur gevlogen en dat ging wel aardig rap voor ons gevoel en het vliegtuig was aardig rustig en weinig turbulentie (wat wel prettig was voor Marks vliegangst).

Stapten uit door de slurf van het vliegveld en moesten onze paspoorten laten zien en op het moment dat de douane beambte zag dat wij Nederlands waren nam ze ons paspoort in en moesten we in een hoekje gaan staan, waar ook nog een andere Belg stond die een Nederlands paspoort had.

Nadat we hadden gewacht tot alle passagiers uit het vliegtuig waren gestapt mochten we meelopen naar een achteraf kamertje en moesten daar wachten (GEEN idee waarop), na ongeveer een kwartier kwam er een man en die vroeg naar onze namen en waar we verbleven, zette hij ons vervolgens in de rij bij paspoorten controle en mochten we het vliegveld verlaten, lekker vaag.

Hebben een taxi genomen naar het hostel en hebben gedoucht en in de buurt een Corona gedronken met patatas Bravas (typisch Mexicaans), daarna lekker gaan slapen omdat het tijdverschil wel groot is. Meerdere keren wakker geworden want ze staan aan de straat te fluiten en herrie te maken.

Om 8uur allebei wakker en gaan ontbijten met eggs Mexican style.

Gaan vandaag beetje touren door Mexico stad, wat lastig gaat worden want Jorikes teen en voet beginnen meer en meer ontstoken te raken, ja nog steeds!!!!!

Hebben hier trouwens niks meegekregen van de aardbeving van gisteren, dus alles gaat goed met ons!!!!!!

Dikke kus Mark en Jorike

sanne k

Hello!! Goed om te horen dat jullie goed aan zijn gekomen! Tip: pas in Mexico-stad op voor de drukke plekken. Er zijn daar aardig wat grijpgrage mannetjes.

Have fun!!

x

Zinnia

als we toch bezig zijn met tips geven: jo doe eens je voetje in een badje met soda!

Marjan

tja, inwoners uit een gedoogland zijn altijd net ff wat langer bezig bij de douane ;-)
hoeveel tijdsverschil is er? kunnen jullie wel ergens HOLLAND-brazilie kijken?

Sanne

Heee zusje,
Goed dat jullie goed zijn aangekomen en geen last hebben van aardbeving! Voet gewoon goed laten drogen en proberen zo min mogelijk dichte schoenen te dragen! (even goede raad van je zus die hetzelfde mee heeft gemaakt!) Heel veel plezier en doe voorzichtig!
xxxxxxxxxx

hemmy en janneke

hoi daar, ook even een bericht vanuit veenendaal. fijn dat het allemaal goed gaat. HOLLAND heeft gewonnen !!! hopen dat je teen gauw dicht is
verder niet veel bijzonders te melden
liefs hemmy en janneke
p.s. ik heb nu echt vakantie hemmy volgende week.